Mijn moeder stapt met haar leeftijd van bijna 95 jaar nog regelmatig op de fiets en gaat dan zonder problemen meer dan 20 kilometer fietsen. Ze werkt zelfs nog een dag in de week op een kantoor.
Daar helpt ze met de lunch en koffie en planten water geeft. Vind dus wel dat ze het verdient om in het zonnetje gezet te worden!
Archief
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies worden gebruikt om statistieken te meten over het gebruik van de website (bijvoorbeeld via Google Analytics, Siteimprove of Matomo) en voor externe videodiensten zoals YouTube of Vimeo. Hiervoor maken wij gebruik van diensten van derde partijen. Deze cookies worden alleen geplaatst na jouw toestemming.
Jouw keuze aanpassen? Dat kan op elk moment via de cookie-instellingen in de footer.